Problem med att logga in?
Om du använder en rekommenderad webbläsare men ändå får felmeddelande när du försöker logga in på internetbanken.
Här får du hjälp med våra internettjänster. Du kan läsa mer om rekommenderade inställningar och få tips om hur du löser vissa problem som kan uppstå.
Våra appar finns både för iPhone- och Androidmobiler. För att få en säker bankupplevelse och tillgång till nya tjänster rekommenderar vi att du uppdaterar appen i din telefon när det finns nya versioner.
Vi rekommenderar att du använder den senaste versionen av både webbläsare och operativsystem på din enhet för våra internettjänster.
Om du använder en rekommenderad webbläsare men ändå får felmeddelande när du försöker logga in på internetbanken.
Om du har problem att logga in med MobiltBankID eller BankID på kort.
Om du har gammal data sparad i ditt cacheminne kan det göra att webbsidan inte riktigt fungerar som du förväntar dig. Då kan du behöva tömma cacheminnet.