Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Teknikhjälp för våra internettjänster

Här får du hjälp med våra internettjänster. Du kan läsa mer om rekommenderade inställningar och få tips om hur du löser vissa problem som kan uppstå.

Viktigt att hålla din app uppdaterad

Våra appar finns både för iPhone- och Androidmobiler. För att få en säker bankupplevelse och tillgång till nya tjänster rekommenderar vi att du uppdaterar appen i din telefon när det finns nya versioner.

Till frågor och svar

Rekommenderade webbläsare och operativsystem

Vi rekommenderar att du använder den senaste versionen av både webbläsare och operativsystem på din enhet för våra internettjänster.

Om webbläsare och operativsystem

Tips och råd

Problem med att logga in?

Om du använder en rekommenderad webbläsare men ändå får felmeddelande när du försöker logga in på internetbanken.

Rensa ditt cacheminne

Om du har gammal data sparad i ditt cacheminne kan det göra att webbsidan inte riktigt fungerar som du förväntar dig. Då kan du behöva tömma cacheminnet.

Upp Upp