Problem med att logga in?
Om du använder en rekommenderad webbläsare men ändå får felmeddelande när du försöker logga in på internetbanken kan det bero på något av följande.
Börja med att kontrollera att du använder en webbläsare som vi stödjer samt att du har en uppdaterad version av den.
Din webbläsare accepterar inte kakor
För att internetbanken ska fungera måste din webbläsare acceptera kakor, även kallat cookies.
Ändra din webbläsares inställningar
Din webbläsares cache behöver rensas
Om du har gammal data sparad i ditt cacheminne kan det göra att webbsidan inte riktigt fungerar som du förväntar dig. Då kan du behöva tömma cacheminnet. Det kan även vara bra att göra om det nyligen skett förändringar av funktionerna på våra internettjänster. Oavsett vad så är det bra att tömma cacheminnet regelbundet.
Inloggningskoden är fel
Om du får ett felmeddelande när du försöker logga in, kan det bero på att du har fyllt i fel inloggningskod. Kontrollera att du tar fram inloggningskoden enligt instruktionen på skärmen.