Ta emot utskick i Kivra som företagskund hos oss
- Utskicken kommer fram direkt
- Du har tillgång till företagsbrevlådan oavsett var du är
- Antalet fysiska brevutskick minskar

Som kund kan ditt företag ta emot utskick från oss i Kivra. I den digitala brevlådan hos Kivra kan företag ta emot brev, fakturor och andra utskick från många olika avsändare. Det kan till exempel vara utskick från myndigheter och olika leverantörer till företaget.
Vi börjar stegvis att skicka via Kivra
Vi har inlett ett samarbete med Kivra och kommer stegvis att börja skicka fler typer av utskick via Kivra till de företag som har anslutit. Under tiden som vi som möjliggör fler leveranser via Kivra kan ditt företag få utskick från oss både i Kivra och med posten.
Frågor och svar
Om ditt företag har Kivra så kommer vi stegvis att börja skicka fler typer av utskick via Kivra. Under tiden som vi som möjliggör fler leveranser via Kivra kan ditt företag få utskick från oss både i Kivra och med posten.
Om ditt företag inte har Kivra så levereras utskicken med posten till vanliga brevlådan, precis som tidigare.
Du kan ta bort enskilda avsändare i Kivra efter att ditt företag har börjat ta emot utskick från avsändaren.
Om du tar bort oss som avsändare kommer ditt företaget istället att få utskicken med posten till den vanliga brevlådan.
Företagets firmatecknare kan dela företagsbrevlådan hos Kivra med andra i företaget, till exempel en medarbetare som ansvarar för ekonomin.
För att det ska vara möjligt att se utskicken och hantera företagsbrevlådan behöver medarbetaren vara ansluten till Kivra som privatperson och ha mobilt BankID.
Hos Kivra kan du läsa mer om vilka företagsformer som fungerar med Kivra och vad som krävs för att ansluta.
Utskick som ditt företag tar emot via Business Arena påverkas inte av anslutningen till Kivra.
Det ditt företag tar emot i Kivra finnas kvar så länge som företaget är kund hos Kivra och inte tar bort innehållet.